Yamaha 250 -05

Nu är Rikard utanför med 2 killar som är och kollar på hans cross :) 21500 kronor ska han ha för den. Det är bra att den försvinner för den står bara och har stått i snart 2 år nere i källaren. Han kanske har åkt på den 2 gånger hehe Bättre han har pengar istället :) Men nu kommer den iaf bli såld! Imorgon blir det kalas hemma hos Camilla med smörgåstårta och massa gott. Ringde henne igår och sa att vi kunde komma iaf för Rikard hade sagt att vi skulle ner till Örebro, men det gick och tajma in det :) Måste ju se till att få tag i så mycket tårta & snask som bara går xP haha kolla också med henne om hon var intresserad av Oriflame och om jag skulle ta med en katalog & det var hon så det kommer bli kul :) Har sålt för 800 kronor än så länge, går bra för att vara första beställningen tycker jag :)

Hör av dig om du också är intresserad eller kika in på min sida http://my.oriflame.se/lisakarlssoon och titta vad som finns.

Nu blir det snart "råtter", väldigt gott bröd med mjölk & mys framför tv och se om det finns nånting att kolla på :) NattiNatti!!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Nu följer jag din blogg :) Lägg till mig du också, du behöver bara söka på mitt namn, saadet.blogg.se, på bloglovin och trycka på ikonen "Följ bloggen" Kraaaaam!!! :)

2010-01-16 @ 11:53:19
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Enniie

Hur får du dit bilder på framsidan ? Har försökt, men det går inte så bra... ;)

2010-01-16 @ 12:28:20
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0