Tacokväll med älsklingen

Igår hade jag & Rikard tacokväll :)

När vi skulle handla så ville egentligen jag ha tacopaj men han ville ha vanlig tacos, så han sa vi tar tacopaj om du gör den & det orka jag inte så då blev det vanlig tacos ;P haha men vem var det som stog och gjorde den där tacosen iaf, inte var det han iaf :) Samma med disken, den skulle han ta men det var ändå jag som stog det :) Men det är han värd.

Idag har jag småstädat & Lillemor (Rikards mamma) har varit här & hämtat sina saker som hon beställde från Oriflame :) Nu är det bara 4 kvar som ska ha sina saker :) Roligt att det går ganska bra ändå.

Om du är intresserad så kan du klicka dig in på min sida & göra en beställning. Du kan även kontakta mig från den sidan om du har frågor. http://my.oriflame.se/lisakarlssoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0