Sängvätare?

Nu ska jag berätta en sån sjuk sak så det är äckligt.

För ca 5-6 dagar sen så vakna jag av att det var nerpissat i sängen på min sida. SKIT! Visste inte nå vad jag skulle göra :O PANIK! Han vakna iaf till & jag stog där bredvid sängen som ett fån och sa att han måste gå ur & han fråga varför och då sa jag direkt som det var, jag har pissat ner mig!!!!!! haha Vi fick ta ut madrassen, täcket & lakanen & börja tvätta 05.00 på morgonen :S haha Men vi skrattade åt det där vääääääldigt länge. Vi åkte upp till hans mamma eftersom vi inte har någon dusch. Typiskt! Men iaf, några dagar senare så vaknar jag igen klockan halv 6 och undrar varför Rikard står bredvid sängen :O Nu har jag pissat ner mig, säger han! Jag tänkte, tror han att jag tycker det är roligt att han väcker mig halv 6 på morgonen & driver med mig eller :S Men som han sa så var det fullpissat på hans sida :O haha lite skumt att båda pissa ner sig nästan samtidigt. HAHAHA! Det hände igår natt. Och den här natten så la vi ut kisslakan för nånting har ju blivit riktigt galet med oss som är 22 & 25 och kissar ner oss. Vuxna människor ska ju vakna :S haha trodde vi! Men inatt iaf, vaknade jag vid 05.00 igen och var hela blöt på låret och det första jag tänkte var vafan är jag dum i huvet eller, varför vaknar jag inte när jag är pissnödig!!! Men det roliga och en väldig stor lättnad är att jag inte var nå blöt alls om trosorna. Skumt, eller hur?! Då jävlar kom jag på. INGEN UTAV MIG & RIKARD HAR PISSAT I SÄNGEN, DET ÄR KATT-FI*TAN Foxy. Hon satte sig jämt i sängen & sket & pissa förr. Det är hon som håller på! Jävla idiot-katt. Hon är så äcklig så det är sjukt! Är så jävla trött på den där efterblivna katten så nu får det vara nog. Antingen ringer Rikard efter en tid så hon får spruta eller så ber jag någon skjuta henne. Jag bryr mig faktist inte längre om hur hon försvinner, bara hon gör det! Då har man varit schyssta mot båda katterna & varit ut med dom vid typ 22-23 på kvällen så dom ska pissa och det här är tacken. GLÖM! Aldrig mer! Nu ska hon bort. Men det är en ganska skön lättnad ändå, att veta att man fortfarande kan knipa och att man inte gått och blivit sängvätare :)

Sov gott iaf ni som fortfarande kan sova, jag kunde då inte somna om! :)

Kommentarer
Postat av: Karina

Hahahahaha,,tack för ett gott skratt.

Såg framför mej hur du och Rickard stod brevid sängen,rufsiga i håret,nyvakna och fattade ingenting..hahahaha Pampers up&and go adult.

men skämt o sido,vilken äcklig katt..



Ha det gott:-)

2010-01-11 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0