Hot på sms!!!

Igår fick jag ett sms där det stog "Du ska inte vara så jävla stöddig!!! Jag håller ögonen på dig!" & först blev jag lite nervös sen börja jag tänka på att det kanske var Frida(syster) som höll på att fjanta sig med en kompis eller typ Angelica haha. Men när Rikard kom hem berätta jag för honom om sms och sa det att det var ngn som tönta sig för jag vet att jag inte gjort nånting. :) Men då börja han småflina & såg full i fan ut haha och då sa jag "Eller så är det du som gjort nånting?" och det var det haha han hade skickat från datorn för vi har ju mobilt bredband ;P men inte fan tänkte jag så lång! Lite roligt var det iaf. Han hade hållt på sen 17.00 då han skicka sms:et och få mig att kolla på mobilen men jag gjorde aldrig det för den lät ju inte, varför ska ju kolla den då :P men jag hade på ljudlöst ;P haha så det blev ganska misslyckat för honom att jag aldrig kolla :) HAHAHA!!! Men nu vet jag det numret då kan han inte lura mig mer om jag inte är klantig och tar bort det så jag glömmer bort numret :) Älskar honom iaf, fast han hotar mig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0