GAAAH !"#¤%&

Blir så jävla sur på alla dessa biljävlar som ska få problem jämt! Dom kostar ju bara. Jag är fan glad att jag inte har körkort för fyfan för att lägga ut massa pengar på skitsaker!!! !"#¤%& BLIR GALEN! Igår skulle vi ju åka ner till Örebro efter att vi firat Camilla men blev det så NEJ för biljäveln skulle få nå jävla fel i automatlådan ;S Får se hur det blir, om vi kommer ner till slut eller hur det blir. Vill ju verkligen ner för jag har inte träffat familjen på ett tag nu känns det som + att pappa fyller år & släkten ska ju komma idag klockan 14.00. Men men, det suger att allt ska hända varje gång vi ska ner till Örebro. Bilen kanske inte tycker om gnälliga Örebrorare ;P haha

Nu håller jag iaf på att laga mat & Rikard är iväg till affärn och ska köpa sås som passar till fisk :) gottgott! Ni får säkert höra senare hur det blir & det märker ni nog ganska snabbt genom att kolla på rubriken till nästa inlägg :) står antagligen ngt positivt om vi ska åka & tvärtom om vi inte kommer iväg :) Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0