#



Klicka här > http://my.oriflame.se/lisakarlssoon om du är intresserad av Oriflame. Du kan enkelt beställa genom min sida & sitta i lugn och ro och kollar vad som finns :)

Varför jag säljer är för att jag tycker det verkar roligt & min mamma höll på med det här när jag va liten & sen blev det väl ett avbrott och nu är hon igång igen :)

Jag rekomenderar att du köper

 

_
Pure Nature Organic Blueberry & Lavender extract Calming Face Cream
Återfuktande dag- och nattcreme med ekologiskt extrakt av blåbär och lavendel som lugnar och mjukgör huden. Ger huden en vacker lyster. Passar alla hudtyper. 75 ml. Pris 110.-

 

_
Pure Nature Organic Blueberry & Lavender extract Calming Face Wash
Lugnande gelérengöring med ekologiskt extrakt av blåbär och lavendel. Rengör varsamt samt lugnar och återfuktar huden. Passar alla hudtyper. 150 ml. Pris 95.-

 

Giordani Gold Age-Defying Foundation
Antiåldrande makeupcreme med ljusreflekterande pigment ger din hy ett yngre och klarare utseende. Jämnar ut fina linjer och ger huden en perfekt finish. SPF 8. 30 ml. Pris 170.-

 

Giordani Gold Sublime Pressed Powder SPF 10
Skirt fast puder med ljusreflekterande pigment som mjukar upp fina linjer. Har även anti-åldrande egenskaper som ökar hudens spänst. Finns i två nyanser. SPF 10. 7.5 gr. Pris 190.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0