Disk & tvätt

Idag har jag diskat vilket inte var dagens höjdpunkt. Och hängt upp tvätt har jag också gjort. Det är ingefär lika roligt som att diska. Usch! Men men, snart kommer iaf Rikard hem igen & då ska vi åka upp till hans mamma & ta en dusch.

Vårat badrum har stått torrt nu i en månad men inte ett skit har hänt ändå. Rikard har ringt 3 gånger & då har dom sagt att dom ska ta i tu med det här för att vi har fått vänta så pass länge men ändå händer det inte ett skit. Blir så jävla trött på att inte kunna duscha hemma :/ Vill kunna gå ner när fan jag känner för det. Jaja, nån gång i livet blir det väl klart iaf, hoppas jag.

Idag har jag ringt adecco & skulle prata med en tjej där men hon var tyvärr hemma med barn & dom sa att jag skulle ringa på måndag istället :) så jag får väl ringa då & se om hon kommit tillbaka. Hoppas hon kan hjälpa mig med jobb för nu börjar jag tröttna ur helt av att sitta här hela dagarna utan att göra nånting. NU VILL JAG HA ETT JOBB + att jag vill att Jessica ska komma ut & träffa lite andra barn också. Kan inte vara roligt för henne heller. Men då kommer hon iaf få komma till ett dagis & träffa andra små pluttar som leker som hon gör :) Men det kommer nog lösa sig iaf. Och sen när det fixat sig med jobb ska jag börja övningsköra & sen skriva in mig på en körskola så jag kan få ett körkort :) Allt kommer bli så bra bara hon ger mig ett jobb :) hahaha annars är det hon som förstör allting med mina planer :O haha nejdå, men nästan hehe

Nu ska jag ta en pan pizza innan jag trillar av soffan av hunger ;P byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0