-


Rebecca (Rikards systerdotter) fyller år snart & då ville hon äta på Piren i Ludvika. Med tanke på priserna så lär maten vara god :) hehe Nej, men det kommer säkert bli roligt. Jag ska ta med Camillas saker också som hon beställt av mig från Oriflame. Hoppas hon blir nöjd även om allting fanns med. Men det kommer iaf i nästan beställning, det är bra. Men men, det kommer skrivas mer imorgon om hur Piren var att äta på.

Rikard är iväg med Robin nu & ska kolla på en värmare eller ngt sånt. Bilar, bilar, bilar hela tiden ;P Som han håller på och aldrig kan vara stilla så måste det vara nånting som lever sitt egna lilla liv i hans kropp :) Men han är underbar ändå.

Och Jessica ligger & sover det är skönt efter den här dagen som varit. Även om jag inte gjort ngt speciellt så har hon varit lite dryg & JA MAN FÅR SÄGA SÅ, SÅ LÄNGE DET ÄR DIN UNGE! :P Älskar henne extremt mycket iaf. ALla har sina dåliga dagar. Så glad som hon har varit sen hon kom till världen så lär hon få vara lite sur nu. hehe Det ordnar sig med lite sömn skulle jag tro.

NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0