Saknaden är väldigt STOR!

För det första så saknar jag min Rikard väldigt mycket och för det andra så ska vi flytta isär :'( allting känns åt helvete just nu. Men jag vet och känner att det en dag kommer bli vi igen och det hoppet tänker jag då aldrig släppa taget om. Men just nu är det nog bäst att vi flyttar isär så vi får komma ifrån varandra lite även fast jag bara vill vara med honom hela dagarna och hela nätterna så är det här det bästa om vi nån gång ska få det att fungera. Så nu flyttar jag ner till Örebro, håller på att kolla efter lägenhet. Kan ju inte bo hos mamma&pappa hela tiden, är lite för trångt.



Jag på bilden från kryssningen :) Det var riktigt roligt och nånting jag ska göra om med Angelica. Finns nog ingen roligare person att festa tillsammans med.


Kommentarer
Postat av: joakim berg

tack så mycket för dina snälla ord:)

dom värmer=)

2009-09-09 @ 11:40:26
URL: http://jockiboi.blogg.se/
Postat av: joakim berg

Jo helt sant:) haft en bra dag=)?

2009-09-11 @ 00:57:36
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0