Inge bra men bra ändå.

Jessica börjar få ännu mera tänder så hon har jätteont och är jättesur på kvällarna och lite på dagarna. Tur att det går över snart, men det kommer ju komma igen för hon ska ju inte bara ha 5 tänder i munnen. Hoppas jag x)
Jag och Rikard har bott isär nu i 3-4 veckor för att det varit struligt men nu ska vi försöka igen och det känns mkt bättre så det var nog bra att komma ifrån varandra ett tag tror jag. När jag va där i helgen så möblera vi om i tvrummet, ngt jag tjatat om i ett antal veckor :) men nu blev det iaf av och det blev mkt bättre + att vi fick upp tv på väggen och det blev mkt bättre det också, mkt meeeera plats :) Skulle ju egentligen gå på kopparbergsmarknaden med Rikard & Jessica i helgen men nu blev det inte så för han ska jobba ända fram till lördag och jag ska ut med Jenny och nga tjejer och äta. Det kommer ju fler marknader som tur är. hehe Kändes väldigt bra när vi pratade och bestämde oss för att försöka igen, han är den jag älskar och den jag vill vara med. Hoppas allting fungerar bara då är jag nöjd :)

Kommentarer
Postat av: bella

Heej tjejen! så här hittar man dig :) kul och se vad som händer i ditt liv, var ju länge sen vi sågs nu. Hoppas allt går bra med tjejen din och att allting löser sig med killen



Kramar bella



Mig hittar du på:

www.bellaochjohan.blogg.se

Användarnamn: bella

Lösen: anik

2009-10-20 @ 15:08:39
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0