:)

Har inte skrivit på ett väldigt länge nu men nu känner jag att jag måste skriva nånting igen :) Inte så värst mycket som har hänt men min lilla tjej har blivit hela 1 år den 13/10 :) då fick hon mycket saker, hon gillade speciellt lära-gå saken hon fick från mormor&morfar :) Fick ännu mera kläder till henne nu också, så jag tror att det kommer finnas kläder till henne fram till hon är 2-3 år och det är väldigt bra.

Min syster ska ha barn nu också, eller ja, i mars/april tror jag det va :) det är också väldigt roligt. Jenny-sötnöten ska också ha barn och det blir ngn gång i mars. Alla skaffar barn nu tycker jag så det kommer krylla av småttingar överallt och det är alltid roligt :)

Angelica fyllde 19 den 9/10 och då va vi till frimis och hade riktigt roligt, kvällen slutade med att vi åkte till garphyttan hem till emmelie :) och vi somnade väl runt 4-5 på morgonen. När jag vakna mådde jag skitbra men jag tror jag va lite full fortfarande för sen kom huvudvärken och illamåendet, absolut inge roligt. Men det blir ju värst när man är vaken och alkoholen ska ur kroppen tycker jag, då ska man sova. Mkt mkt bättre :) Köpte ett par byxor till den kvällen också, från gina :) väldigt fina. Kom med ett par leggings och ett linne också :) Det är alltid ALLTID roligt att köpa kläder. Önskar bara att man hade lite mer pengar för det.

Nu försöker jag hitta jobb här uppe i ludvika, vilket inte går så vidare bra för det finns knappt nga. Inte som jag har ngn chans att få iaf. Men jag ska kolla på spendrups & ett ålderdomshem häromkring så får i se hur det går!

Ska in på phonehouse ngn dag också och kolla vad som kan vara fel på min mobil. Den har varit seg ända sen jag köpte den och om dom inte fixar det så kör jag bokstavligen upp den i R*VEN på dom. För betalar man 2000.- för en mobil så ska den fan fungera som den ska. Jag tänker då inte ha den om den ska vara sån för jag får damp på den. Är glad att den inte åkt i backen än x) haha

Nu får ni hade så bra och jag skriver väl imorgon eller om en vecka igen :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0