Dagen idag!

Vakna imorse av att Rikard gick upp med Jessica och bytte blöja och gav henne mat. Medans han gick ner till köket så lämna han henne i sängen och då kan man glömma att somna om för hon är den mest morgonpiggaste lilla tjej jag nångonsin varit med om. haha kan vara jobbigt me nu har man vant sig så nu är det ganska lugnt vissa dagar :) så länge hon är glad så är allting bara bra. Rikard bytte bort Golf dieseln igår mot en Audi v8, men han la lite pengar imellan såklart. Golfen va inte den fräschaste bilen direkt. haha Igår köpte vi ny bilstol till Jessica också, 1000 kronor gav vi för den och hon sitter som en gudinna i den. Allting går så himla bra nu tycker jag.

Jackan som jag köpte på tradera för 260.- va ju lite för stor så den sålde jag vidare och fick 410.- för den. Så den tjäna jag 150.- på :) hur bra är inte det. Jag behöver nya vinterskor också, så jag ska väl dra till skopunkten och kolla runt lite :)

Va hem till mamma och pappa igår också för Rikard ville visa upp bilen haha så gör han jämt, men det är riktigt roligt att få komma ner lite då och då. Åkte väl ner runt 19.00 och stanna typ till 22.00 eller ngt sånt så det blev inte länge men det duger :) Bara jag får träffa mammi & pappi ibland.

Nepp, nu ska jag ta och göra mig iordning och sen ringa rikards mamma och se om jag kan komma upp dit en stund :) Rikard ska ju vara ute och köra typ hela dagen, tråååååååååååååååk! Men behöver ju pengarna så det är ju självklart att han ska jobba :) Jga måste också hitta ett jobb, men får nog kolla runt lite i Örebro också för här finns det ingen chans att jag kommer få ett för det finns INGA!!! irriterande JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0