Byxorna jag köptepå Gina :)

När jag va ut & skulle fira Angelica den 9 oktober så drog vi till gina tricot och då köpte jag ett par byxor :P skitsnygga. Hon i kassan frågade om jag behövde hjälp och då sa jag att jag har M i vanliga byxor och då sa hon att 28 passar nog jättebra men det gjorde dom inte. Emmelie skulle hämta 27 istället men det fanns inte så då tog hon 26 istället och jag trodde då inte att jag skulle få ner mitt arsle i dom men dom satt skitbra så nu har jag äntligen hittat min jeans-storlek :) och det känns väldigt bra, för det finns inge värre än när byxorna blir alldeles slappa i röven. På bilden ser man lite av byxorna, hade ingen annan bild :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0