Vårdcentralen

Idag klockan 13.50 var jag till vårdcentralen & kollade en sak som jag helst inte vill skriva om här, men så ropa helena in mig(barnmorskan) & sa att hon hade ett brev till mig som handla om vaccination för Jessica. Är lite orolig att ta det där men det kanske är det säkraste och hoppas på att hon inte får nå biverkningar utav det. Jag har bestämt mig för att själv vaccinera mig & hoppas på samma sak för mig haha :) är faktist lite rädd för den där sprutan för ingen vet nånting om det. Men jag vill heller inte dö ;O

Innan jag åkte upp till vårdcentralen så var jag upp till Lillemor (Rikards mamma) & hon bjöd på hemmagjorda piroger som inte alls satt fel :) gud avd goda dom va. Älskar hennes mat! Tur man blir bjuden ofta på den :) hehe Tog en dusch där också, den satt inte heller fel. Alltid skönt att duscha.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad har hänt? :/ Något med Jessica?!

2009-11-21 @ 08:04:16
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0