VA!? Jag fattar ingenting!?

Jag klarar snart inge mer, jag har fått tagit så sjukt mkt skit utav dig och det verkar ju inte sluta komma mer heller! Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det här men jag vet så mkt som att du har ingen rätt i världen, eller nånstans i hela universum att behandla mig såhär. Hur mkt tror du att mitt hjärta klarar av att ta egentligen, jag har känslor och du använder dom fel!? Du säger att jag är den bästa tjejen och den underbaraste personen på denna jord men varför gör du då såhär? Ska du inte vara glad då över att du har mig i ditt liv istället för att bara kasta skit på mig om och om igen. Fattar ingenting! Du vill att jag ska kunna lita på dig men du ljuger ju hela tiden & vid det här laget så borde du har märkt att sanningen alltid kommer fram vare sig du vill eller inte!!! Du smyger med allt du gör och ................... gah, jag blir galen, jag vet inte ens vad jag ska säga eller vad jag ska göra för att du ska förstå att det är sjukt det du gör mot mig! Jag vill inte älska dig men jag kan inte sluta, förstår mig inte på kärleken längre. Trodde det va ngt fint men den sårar en bara, om och om igen!

Och alla som har läst dom förra inläggen jag skrivit här så handlar det här inte om det, det här är ngt helt annat!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gumman vad är det som har hänt?

2009-11-10 @ 07:28:54
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/
Postat av: Karina

Har läst dina tidigare inlägg...vad är det som händer egentligen?

Jag hoppas att det ordnar upp sig för er..och du är alltid välkommen o prata om du behöver.



Kram

2009-11-10 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0