rätt sjukt!

Nu idag har det hänt en massa sjuka saker. Fick ett mail från en tjej som sa att jag skulle ha lite mer kolla på min pojkvän :/ och jag fatta ingenting så jag fortsatte skriva till henne såklart & hon skrev att Rikard tydligen ska ha sex med en kärringen på 65-75 år ;S EUU!!! Och jag fråga Rikard, inte om det va sant men vad fan det handla om. Och han fatta lika mkt som jag. Och tjejen som sa det till mig säger emot sig själv hela tiden, men jag förstår inte varför hon skulle komma med sån här skit men hon verkar vilja att allt ska ta slut mellan mig och Rikard. Självklart tror jag henne inte för kärringen är rätt gammal, jag vet ju exakt vem det är hon pratar om. Rikard fick en cykel av henne för ca 2 år sen och det är väl det ända dom haft ihop. Men jag säger ju det, att grängesbergare, vissa utav dom är jävligt sjuka i huvet. :S Och man blir så jävla störd över det. I torsdags ska han tydligen varit och nuppat kärringen men det sjuka är att Rikard skjussa på sin gamla chef då & sen kom han hem & sen jobba han lite extra. Fattar ingenting! Gah, blir galen på sånt här snack, men lite roligt är det för det är sååååååååååå sjukt så man vill spy haha

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, det finns verkligen idioter till allt ! :D

2009-11-07 @ 20:17:04
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0