Orkar inte just nu!

Funderar på att ändra färgerna på bloggen men orkar inte just nu. haha håll på ett tag men sen ångra jag mig. Det är så många färger överallt och det skulle vara mkt roligare om man hade haft photoshop men då ska man kunna det ganska bra också :) lättaste är nog att bara ändra lite färger så det blir fint :)

Nga ideer om vilka färger man ska ha?

Rikard kommer hem när som helst också så då ska vi äta nånting tycker jag :) Vill faktist basta idag! Det är jag jättesugen på. Får prata med Rikard när han kommer och se om han vill. Han är en kvarts finne och det märks för han har verkligen fått det griniga humöret & bastusugen hela tiden därifrån :) Fyfan, vilka humörsvängningar han kan ha, nästan så man tror han gått och blivit med barn ;P

Prata med Jenny igår också :) och hon är väl inte allför glad att magen bara blir större och större hehe. Killar har det väldigt bra som slipper allt sånt ex mensen, gravidmage och massa sån skit som alla tjejer oftast måste stå ut med. Stackars oss! Jag hatade att vara med barn men tror att det berodde mest på att jag fick alla finnar som finns i världen i mitt ansikte. Mådde så sjukt dåligt av det men som tur är så finns det tabletter som jag tog efter att Jessica kommit ut, då blev det mkt mkt bättre bara efter en vecka :) Men när man fick se Jessica när hon kom ut, även om hon va det kladdigaste & inte så fräsch så va hon det finaste i världen :)<3

Ska tänka ut nånting att köpa till William som ska döpas den 29 november :) Ge ideer på vad man kan köpa!?

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0