Har varit i Ställdalen idag!

Idag har vi varit i Ställdalen och hälsat på Lenah & Krille hemma hos hans mamma :) Riktigt stort hus hade hon & det kan nog bli väldigt fint där när hon får iordning :) Roligt att komma ut lite också. Har fått lite hemlängtan till gnällbältet Örebro också hehe skulle vara kul att komma ner dit en helg också :) Det kommer det också kan jag lova. Har hört att Emmelie saknar mig enormt mkt haha hon är inne och kollar på mina bilder på bildagboken hela tiden, börjar väl bli lite läskigt mkt nu men man får stå ut :) haha nejdå. Och Angelica vill att jag ska komma ner med & Jennie har jag lovat att komma på fika till & det måste bli snart för det har vi pratat om ett bra tag och hon får inte hinna flytta till sthlm innan :O bråttom bråttom!!! Men lovade att komma förbi nästa gång vi kommer till Örebro :)

Jessica har nyss fått gröt och just nu ligger hon och kollar på playhouse disney i soffan :) hon är för mysig, min lilla tjej! Rikard är iväg och ska köra lite så jag blir antagligen själv inatt men då kanske jag kan få sova i sängen haha :P GUUUD! Vad arg jag var!! haha men nu har det gått över och hoppas att jag får sova lite mer än 4 timmar inatt :) Somna runt 4 och sen skulle man upp vid 8 då Jessica hade vaknat hehe, tur man är van nu :)

Kenny har frågat mig om hjälp med en header till sin blogg :) det är lite roligt att ngn frågar mig haha så jag ska hjälpa honom med en snygging-header. Han ska skicka den som han gjort till mig så får jag se på ett ungefär hur han vill ha det :) det kommer säkert bli bra, önskar bara man hade lite bättre program än paint. Men man kan få till stilrena & fina där också :) 

Det är min dag det, kommer väl tillbaka och skriver lite mer imorgon skulle jag tro :) byebye 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, jaa. Stressa kvinna ! Komsi komsi ! :D

2009-11-06 @ 20:34:19
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0