Fars-dag blev en sjuk dag!

GRATTIS PÅ FARS-DAG! Vill säga att jag älskar dig pappa och du är den bästa pappan man kan ha även om vi har haft våra tjafs :)<3 bästa pappan i världen!

Har nog aldrig varit med om en konstigare dag tror jag. Jag har varit både ledsen, arg, förvirrad och allt man nu kan vara på samma gång. Jag har inte vetat vad jag ska tro. Det är 4 personer som sagt olika saker till mig. Men nu är allting löst och det var tyvärr en tjej, 27 år & en kille, 47 år som hittade på allting för jag har pratat med kvinnan/tanten som allting skulle ha hänt med och hon är lika förvirrad & fattar lika mkt som jag & Rikard. Förstår inte varför folk vill & var dom får såna här sjuka saker ifrån!? Dom måste ju ha väldigt mkt agg mot antingen mig, Rikard eller kvinnan!? Vill väl inte se andra glada :) men dom failade! haha Sanningen kommer alltid fram vare sig man vill eller ej. Det är iaf det rätta :) tycker jag!

Nu är iaf Rikard på väg hit till Örebro och jag har saknat honom hela dagen. Han ska stanna på vägen och köpa max för han är jättehungrig. Och imorgon ska vi till Jennie & Micke, äntligen :) GRATTIS igen på er för graviditeten & lycka till så ses vi imorgon.

En sak förstår jag inte.. varför får man aldrig vara lycklig med den man vill vara med? Det ska alltid dyka upp nånting som ska förstöra för en & man mår inge bra utav det, tro mig jag vet! När vi äntligen hade det bra & inget tjafs på väldigt länge så kommer det! Men nu ska jag lyssna på min älskling & hoppas att han inte sviker mig igen & att jag kan lita på honom. Han har ändå valt att vara med mig, det måste ju betyda nånting :)<3


Kommentarer
Postat av: Jennie

tack du ! :) Syns imorgon... ;)

2009-11-08 @ 23:23:00
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0