21 november 09

Vaknade av att Rikard sprang upp på toaletten & sen kunde jag inte sova mer för Jessica stog upp & prata med mig från sin säng, så jag gick & hämta henne så hon fick mysa med oss lite sådär på morgonkvisten :P Sen gick vi ner & hon fick lite välling & 20-30 minuter senare gjorde jag varm choklad & macka och självklart fick hon lite utav det med :) Och Rikard snodde självklart lite av mina mackor & min choklad hehe måste bara säga att vi inte har ngn mjölk nu så jag kan inte göra varm choklad & jag är sååå himla sugen på det. Rikard skulle iaf köpa med mjölk på hemvägen så det blir kanon :) Runt halv 11 åkte vi in till stan eller iaf så var vi på väg in tills Rikard fick syn på en gammal jobbarkompis från Ovako så då åkte han efter honom bara för att hälsa haha men sen åkte vi iaf in till stan & köpte presenten till Williams dop & sen mötte vi Mattias & åkte till Milano & käka en kebabtallrik :) den satt inte alls fel men jag tog mild sås och det är ju nånting jag inte kommer göra om :O den smaka inte ett skit, så nästa gång tar jag mellan eller vad man nu säger haga :) mkt mkt bättre kommer det bli iaf! Från ingen smak alls till lite smak är en förbättring :) men jag får skylla mig själv som tog mild men inte fan trodde jag att den skulle vara smaklös iaf haha jaja, så kan det gå! Sen åkte vi iaf hemåt & då ringde Jenny ganska precis så jag prata med henne 1 timma. Det finns mkt prat där! Men det är roligt iaf att hon hör av sig :) Och nu är vi här & jag sitter & kollar på tv. Finns inte så mkt att se, jag tänker mest på mat för jag är så jävla hungrig men det är inge gott att äta utan mjölk ju så Rikard får fan ta & komma snart :P hehe Jaja, godnatt allihopa! byebye!

Ska ringa vårdcentralen på måndag & kolla om dom har en tid till mig så jag kan vaccinera mig samtidigt som Jessica & Rikard ska med för nu ska vi alla vara vaccinerad så det skriker om det. Nu är det byebye!


Kommentarer
Postat av: Ruccola

Älska dig o din blogg!

2009-11-21 @ 19:32:47
URL: http://izbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0