- stilmall & kodmall?

haha jag har försökt mig på att ändra lite i stilmallen & lite i kodmallen men är det någon som förstår sig på det där som inte är dataexpert. Måste det vara massa koder överallt. Varför kan det inte bara stå "ändra texten här" typ såna enkla saker. Men nej, då ska dom krångla till det att man blir galen. Och inte heller har jag ätit än, det måste jag göra. Sen ska jag kolla på Annie! Tänkte först skriva att jag ska sätta på annie men det låter kanske lite för vidrigt haha det är en film iaf som jag tittade på när jag va liten :) riktigt bra film, vad jag kommer ihåg. hehe

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Då är det dags att växa upp! ;) haha

2009-11-19 @ 13:40:21
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0