Tillbaka igen :)

Nu ahr jag inte skrivit på väldigt länge känns det som :/ men nu är jag igång igen :)

Lite uppdateringar! Jssica går snabbare & snabbare och mer & mer, snart springer hon fram & då vet jag en annan som också kommer få springa haha :) Har också varit på Williams dop & jag köpte ett väldigt fint album & det blev ingen duplett på den så det va skoj :) Han va så grymt söt & stilig i finkläderna dom satte på'n :) & jag sitter i Örebro hemma hos mamma&pappa & väntar på att grängesberg jävla vårdcentral ska skicka min journal till ett seriöst ställe som kvinnokliniken. Men dom gör det ju inte, GAH! Blir galen på det där stället snart.

Men men, kanske skriver igen sen men just nu ska jag kolla tradera :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0