Äntligen..

Nu har korten kommit som jag beställde förra veckan från extrafilm.se. Beställde ca 400 kort och har köpt album som jag snart ska sätta in alla korten i. Kommer bli jobbigt men det är roligare att ha dom i album än på datorn. Har beställt ifrån dom förut och det blir riktigt fina bilder och dom har mycket att välja på :)

Sen är jag riktigt sugen på chokladrutor, hur gott är inte det liksom haha får se om vi har allt och då kanske jag gör det annars får det bli snabbkola, det är gott det med :) är iaf sugen på nånting väldigt onyttigt hehe men det har aldrig skadat att trycka i sig sånt ibland :)

Och imorgon kommer min älskling hem från jobb. Han har varit borta sen i måndags så det ska bli kul :) <3


Älsklingen :) (första kortet jag tog med min mobil för 2 år sen)

Kommentarer
Postat av: jennie

Bevakar dig.. =)

2009-08-05 @ 18:19:12
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0