4 augusti - jag vakna före pärlan!

Jag vakna före pärlan min och var bara tvungen att ta ett kort på henne. Hon sover så sjukt sött :)
Hon somna vid 21.00 och sova hela natten fram till 10.00, kan ni gissa om hon var glad och väldigt pigg när hon vaknade. Min mamma sa när Jessica var ca 4-5 månader att hon måste ha det väldigt bra eftersom hon är så glad jämt och det är väldigt roligt att höra med tanke på att jag inte vet alls mycket om barn förutom att man haft småsyskon :) här har ni en underbar bild på Jessica från imorse!

Såhär sover min pärla :) helt sjukt underbar!
Jessica den 4 augusti -09!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

nejmen guud vad sööt :)

jag tror jag smäller aav!!

hihi ^^



hoppas ni alla mår bra!

kramar, ullis!

2009-08-06 @ 03:01:11
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0