#

 

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte om vintern. Nu är det -17 grader här & jag vill kunna gå ut utan att frysa. Jag kan gå med på att det är vinter om det är mellan 0 till -5, det räcker. Nu ska det ju tydligen komma en chock-kyla också. Man ska vara jävligt glad att man har någonstans att bo & att det alltid finns värme. Men saknar att ha en dusch :( Men nu är det iaf torrt därnere så snart kommer gubbarna och snickrar ihop vårat badrum igen & då ska jag duscha satan :) sköööönt & jag längtar så mkt!

Föresten så har jag snott det där med texten överst från min kusin & jag hoppas att det inte gör henne nånting, för då kommer hon få det tufft :) Kommer sno ännu mer då, nejdå! Men jag hoppas att det är lugnt, hon kan ta det som en komplimang för jag tog det ju inte för att jag tyckte det va fult :) finfint!

Nu ska jag ta en panpizza, är så hungrig. Godnatt alla goa & glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0