God Jul!

Idag har jag varit upp till Robert (Rikards bror) & firat jul och det var kanon :) Först åt vi klockan 13.00 & sen spela vi Wii, så underbart spel. Sjukt roligt! :) Sen kollade dom flesta på Kalle Anka & allt det där men inte jag, satt med Jessica i famnen & där somna hon hehe Sen öppnade vi julklapparna och det är väl det roligaste på julafton. Jag är fortfarande som en 5åring :) älskar julen!
Men nu är vi hemma & Jessica sover i sin säng & hon har fått riktigt mycket fina julklappar :)

Imorgon bitti åker vi ner till Örebro & ska fira med min familj :) det kommer bli kanon det med. Fler julklappar & mer mat :) haha

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA & GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0