* Nyår 2010

Har haft riktigt kul :)

På morgonen vaknade jag och allt var som man hade bestämt men alla som är lite smarta vet att det aldrig blir som man tänkt & bestämt. För det första så kunde Rikard inte följa med till Örebro & festa för bilen gick sönder & den andra hade precis, typ blivit såld :/ så han sa att jag skulle ta tåget ner & det gjorde jag och där hämta mamma mig :) Sen käka vi lite. Mamma skulle skjussa in mig vid 6 men vi åkte runt 5 istället & svängde förbi mormor och sa hej. Sen åkte vi iaf in till Angelica & där öppna jag första ölen :) Gott! Vi gick upp på stan strax innan 12 slaget & såg fyrverkerierna & det va riktigt fint men Angelica, skithuvet fick mig att ramla bland alla människor som stog där :O Jag kanske hade druckit 4 öl så jag kunde gå normalt men eftersom det va så mkt folk så höll jag i hennes jacka medans hon gick för att inte tappa bort henne. Hon svänger men det gör inte jag :/ Och ser inte det lilla lilla staketet som är där nere och ramlar :S haha Lite roligt var det men fan så pinsamt, tur man inte bor i Örebro haha :P Sen iaf skulle vi leta efter Emmelie bland alla människor & en polis kom fram till mig och bad mig hälla ut ölen jag höll i, töntigt :/ va fan gör det att jag går och dricker, jag är fan 21 :/ jaja, gjorde det iaf och öppna en ny ganska snabbt därefter :D haha 
Jag och Alexandra tog en liten annan väg hem för att jag skulle pissa och ville inte göra det så folk såg mig. hehe Och då tog vi en genväg trodde vi men... det kanske var en genväg men krånglig för det va staket och skit som man skulle över & hur tror ni att det gick för mig :S INTE BRA! Det var ändå inte liten hög med snö och jag ramla ändå rakt ner i snön med hela mig. Helt sjuk, osmidigt eller! haha Alexandra var som en liten smidig som man ser i en film och hoppa över och under och jag vet inte vad :P men vi kom iaf fram till Angelica till slut och kom före Angelica och dom så det lär ha varit en genväg ändå :P
Alexandras hund, Liva som är 5 månader klarade smällarna hur bra som helst :) Henne lämnade vi i lägenheten, ville inte ta med henne upp ifall hon skulle bli skiträdd men hon va glad när vi kom & allting verka vara lugnt i lägenheten :) så det är bra!

Nu sitter jag här och är väl lite halvbakis :/ inte bakis som ni tror men äcklig känsla i kroppen :/ usch, drack ju bara öl så det är bra. Eller ja smaka ju lite på Angelicas breezer ;P det är aldrig fel.

Nu ska jag ut & röka sen ta ett glas vatten :) ... kanske mjölk! Hade bra allihopa, nu vet ni hur min kväll har varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0