Hänga tvätt

Usch, för att tvätta & sen hänga upp den :/ finns nog inget som är tråkigare än det. haha Sen ska jag diska också. Det är också sådär JÄTTEroligt, hm! Men men, det är saker man måste göra iaf annars blir det nog väldigt vidrigt runt omkring & det tar inte så lång tid egentligen :) Jessica hjälpte mig att städa lite förut. Hon gick runt med en liten trasa och torka av lite här & där :) så söt att jag var tvungen att spela in det, så nu har jag det på videoklipp & ligger ute på facebook så alla kan se vilken väluppfostrad & duktig dotter jag har :P haha

Andra avenyn var spännande, men man fick inte veta vem det var som va på Liv :/ Men det är inte Hamza iaf. Där har dom tagit fel. Och Rasmus är ju bra sjuk i huvudet som är med den där Katarina :S Han behöver inte ljuga för Ulla :/ Idiot! Det är som Roxanna säger "Ulla borde ha kört över dig, Rasmus" haha :P Inte mer än rätt när ngn gjort sådär. Okej, Ulla har själv varit otrogen men han valde att vara med henne så han behöver inte skylla på det.

Men men, snart kommer Rikard hem igen & då hoppas jag han har köpt med burkmat till Jessica för nu börjar det ta slut :) Hon äter som en häst och det är bra. Just nu ligger hon & sover så hon ska få lite mat när hon vaknar.
Hon var ute i snön igår också :) Det tyckte hon om & hon snubbla för att det var så halt, stackare :) Men hon, upp på benen igen & fortsatte trampa runt i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0