Extrem huvudvärk!

Igår hade jag huvudvärk hela dagen :/ börja lite lätt på morgonen och blev bara värre & värre. Kunde knappt röra mig men jag var ju tvungen för att Jessica kan ju inte klara sig själv. Men jag la henne vid 7 för då palla jag inte röra mig alls, då mådde jag så äckligt dåligt samtidigt som jag hade sprängvärk i huvudet :S Varje gång jag rörde på mig så kändes det som att magen skulle komma upp. Jag sov i ca 1 timma och tänkte att det kanske skulle bli lite bättre men det blev det ju självklart inte. Jag höll mig vaken sen mest för att andra avenyn skulle ju börja 21.00 det ville jag verkligen inte missa, men det gjorde jag ju iaf. Iaf dom 5 första minuterna för då spydde jag som en idiot :( Vet inte om jag kanske hade ätit nånting konstigt eller om jag fick samma flipp som Jessica. Hon spydde mitt i natten :/ så nånting kanske går runt nu. Men efter andra avenyn gick jag upp och la mig och somnade skönt på sidan :') Vaknade vid halv 6 och kunde inte somna om igen, det va kanske lite värdelöst men jag får väl sova lite senare igen, annars kommer jag vara helt slut senare idag. Men jag mår inge dåligt nu iaf, har lite småvärk i huvudet men inge illamående vad jag känner nu. Skönt det!

Andra avenyn sluta lite dumt tycker jag, nu måste man gå 1 vecka innan man får se vad som händer med Liv som blev våldtagen i ngn park. Får hoppas att det är spännade nästa gång också. Tänkte nästan skita i att kolla igår när jag hade sett litegranna för att det verka lite trögt men det blev bra iaf :)

Och Jessica har precis fått en flaska välling & ny blöja och jag tror hon somna om igen för det är lite tidigt att vakna nu, iaf för att vara henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0