Andra Avenyn

Ikväll, Onsdag den 20 jan klockan 21.00 ska Andra avenyn börja igen :D ÄNTLIGEN! Det kan & får man inte missa. Kommer säkert vara med lite nya människor nu också hoppas jag :) Jag kommer knappt ihåg vad som hände i det sista avsnittet :/ men men, ska iaf skriva på facebook att det börjar igen så jag kan påminna alla + Jennie :)

Och idag har vi ätit fiskpinnar med ris & dillsås + lite grönsaker :) Väldigt gott! Rikard ska hjälpa en kompis idag att hämta en bil i kristinehamn & åker väl härifrån vid 3 tror jag han sa. Så jag kommer bli ensam här hemma & då kommer det bli mys framför tv ikväll men innan andra avenyn ska jag ta och städa & plocka undan lite här hemma så det blir lite ordning :) kan behövas även om det inte är allt för grisigt. haha :D

Kommentarer
Postat av: Enniie

Hehe, jaa. Jag har ju guldfiskminne... :D

2010-01-20 @ 14:44:25
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0