Sjukt roligt kväll :)

Hemma igen nu :) Har jaft det riktigt roligt på Piren. Trodde det skulle bli lite stelt för att det är en finrestaurang och jag är inte en sån som går på sånt men hade så himla roligt och vi skratta åt så sjuka grejer & trubbaduren var så dålig att man blev knäpp i huvudet haha :D Tack för en riktigt rolig kväll & Grattis Rebecca på 14 årsdagen :) Nu kommer man sova gottis i natt, det är alltid skönt :D Jessica var hemma hos farmor sin & hade det roligt där & fick äta gott :) Hon hade nog tröttnat ganskat snabbt om hon hade varit med oss. Vi kom dit 18.00 & kom hem ca 22.00. Nästa roliga sak som jag vet om är när jag ska ner till Örebro & fira Alexandra som fyller HELA 20 år den 24 feb :) Pluttis, själv fyller man 22 snart ;O GAMMLING! usch, börjar fan bli gammal nu tycker jag. Men men, nog snackat om det tråkiga. Ska snart sova är så himla slut, ska kika lite på tv först tror jag. NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0