Utgång ikväll :)

ikväll ska jag antingen till Västerås med alexndra och danne på nån bilträff eller så hamnar vi kanske i närkes kil eller inne i stan :) får se vad som händer. Det kommer bli riktigt roligt iaf. Det är alltid roligt att festa med alexandra. Angelica skulle egentligen med men hon och jonas har varit tillsammans i 2 år och 6 månader imorgon så hon ville vara med honom och det förstår jag. Har man kärleken så ska man ta hand om den :)<3 hoppas bara en annan kan lyckas få den igen. Men jag har iaf min lilla pärla Jessica och jag klarar mig med henne så bra själv. Hon ger väldigt mkt kärlek så det räcker och blir över<3.

Idag kommer hennes pappa och hämtar henne för han vill ha henne i helgen eftersom han jobbar hela veckorna. Så dom kommer säkert få det mysigt :) Vad ska alla andra hitta på i helgen för roligt?



bilden är från ålandskryssningen!


Kommentarer
Postat av: joakim berg

tog det rätt lungt ikväll:)

blir det fest imorgon eller?

2009-09-12 @ 01:27:17
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0