Ny header till min blogg.

Håller på att fixa en ny så det får se ut såhär så länge :) måste ju få till en riktigt fin så ni blir helt paff när ni kommer in här. Det är så det ska vara och så det kommer bli, hoppas jag iaf :) haha men men.. dyker iaf upp en ny så småning om.

Har inte skrivit så mkt här så mkt men ska försöka göra det lite mer & oftare.

Prata nyss med älsklingen i telefon & han har 28 mil kvar hem så det kommer ta ungefär 3 timmar innan jag får se honom sittandes i soffan. trååk! Men iaf när han kommer blir det mys framför tvn och vi ska kolla på "the hills have eyes" tror jag den hette. Det är en rysare & jag kommer nog missa början pga att han kommer lite försent och jag vågar absolut inte kolla själv på nå sånt haha fegis jag vet :)

Töntig man är egentligen när man inte vågar kolla själv, det är ju bara film. haha fast jag skriver så, så kommer jag inte kolla själv :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0