kvällen som är!

Idag är jag ensam med jessica hela kvällen för att rikard är på väg till sthlm och ska hämta en bil/maskin som ska till leksand :) Så jag ska kolla på "mammas pojkar" och sen slå på en film. Jessica har sin vällingflaska nu så hon kommer nog somna snart. Vi köpte Blades of glory igår så den ska jag kanske se. har hört att den ska vara bra men jag vet inte riktigt om den är det, ser lite skum ut på framsidan men man vet aldrig :)

Känner att jag vill färga håret också, är så trött på att ha så här mörkt nu. Vill ha lite ljusare, det skulle sitta finfint :) haha Vann STORvinst på en tia-lott också..  hela 10 kronor så jag ska väl upp på stan och köpa kläder och allt jag kan hitta, eller inte. MAN VINNER ALDRIG! Är så trött på att alla som redan har massa pengar vinner stora vinster, istället för att dom som behöver pengar ska vinna. GAH!

Men men, nu ska jag kolla på mammas pojkar :) vi hörs! byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0