Idag istället!

Älskling kom hem igår kväll iaf och sa att han åker idag istället :) det är ju lite bättre det för då fick jag ju sova med honom inatt istället för själv. Nu sitter jag och fattar ingenting, kan kanske bero på att jag är hungrig. Ska väl gå och göra nånting att äta. Jobbigt att göra mat när man ändå ska äta den själv. Det är inge roligt alls! Får se om jag gör nånting enkelt, typ hamburgare med mos :) haha det är enkelt och gott.

Gå in och komentera bilder på min bilddagbok det är alltid roligt att läsa :) LisaKarlssoon heter jag där! byebye

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan :) , vad har du lagt in koden mellan <head>? :)

2009-10-25 @ 11:19:20
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0