GRATTIS Jenny, 19 år :)

Igår fyllde Jenny 19 år, det blev väl antagligen ingen utgång eftersom hon är med barn GRATTIS igen :) Men idag ska vi åka ner till örebro och gratta henne, men det blir bara fram och tillbaka ungefär. Så Jennie Lilja om du läser det här så struntar jag faktist inte i dig, hinner bara inte idag eftersom det blir en snabbtur ner dit :)

Ska väl förbi mina föräldrar och säga hej också och så ska jag ta med lite saker som är kvar där från när jag bodde där. Nga jackor & min underbart skööööööna morgonrock :) Den måste med iaf!

Just nu sitter jag och pratar med Angelica i telefonen om celluliter och tradera haha :) Nu ska jag ta nånting och äta för jag är väldigt hungrig :/ gott med macka. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0