Vaccin eller inte!?

Hur fan ska man veta hur man ska göra när man inte vet nånting. Dom säger nu att barn under 2 år är mest utsatta men man vill ju inte ge Jessica nånting som kan skada henne. Om man inte tar vaccinet så kan man dö av svininfluensan & om man tar vaccinet så kan man dö av det istället. Hur fan ska man veta? Hur ska man ens våga? Det där vaccinet har dom tagit fram ganska fort och testar på folk som om det vore helt ofarligt, men dom kan inte garantera nånting! Jag vågar inte ta det där & Angelica sa att självaste svininfluensan finns i vaccinet, är det så? Isf låter det helt stört. Jag har iaf ringt till vårdcentraler för att jag ska ha mer p-piller & då ska jag fråga.

Vi säger att jag vaccinerar Jessica & om nånting skulle hända henne så vet jag inte vad jag skulle göra! Jag vill vaccinera henne men samtidigt inte. Tänk om nånting skulle hända! :( 

Nu vet man ju inte om det man läser bara är skitsnack men varför skulle folk snacka så & säga att man INTE ska ta & vaccinera sig. Det skulle vara helt sjukt isf men man vet ju inte med den här världen längre. Får se hur man gör med allting. Det bästa kanske är att bara hålla sig hemma & inte låta en jävel komma innanför dom här dörrarna. Hellre det än vaccinet tror jag.


Kommentarer
Postat av: kenish

gör som du känner för, du får fria händer :)

2009-11-06 @ 12:01:19
URL: http://kennylovgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte dö av vaccinet :) + att man inte får vaccinera barn under tre år

2009-11-06 @ 15:44:09
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0