Träningsverk

Igår testade jag det där som jag skrev om förut. Och det verkar som att det funkar för idag har jag träningsverk i låren & rumpen extremt mkt :/ inte så skönt men underbart ändå. Det här är nånting jag kommer köra med bara så att ni vet :) Nu kan den där crosstrainern jag tänkte köpa stopppa upp sig nånstans haha Det här är billigare & mkt enklare kan jag tänka mig, iaf om man har en stol :)

Åt kebabtallrik idag, men blev inte på den pizzerian som jag egentligen ville åka till för dom öppna senare idag. Dom har bröd som man kan ta när man väntar på pizzan, men det är smöret dom har gjort till dom som gör allting så himla gott. Älskar det, skulle kunna äta mig mätt på bara det :) haha Men det va gott med kebabtallrik också!

Nu ska jag ut & röka sen ska jag se om Jessica vill sova en timma så att hon kan sova hela natten sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0