Tidig julklapp :)

Min syster köpte ett par skor på tradera men kunde inte ha dom & då fråga mamma om jag ville ha dom :) Men jag sa att jag inte har pengar till det & hon sa att jag kunde få dom i julklapp & om jag inte ville det så skulle hon sälja dom vidare :) Men jag sa att jag kunde testa dom & om jag inte kunde ha dom så kunde hon ju sälja dom vidare men nope, då sa hon att jag kunde sälja dom och ta pengarna :) Blir som en julklapp sa hon. Dom va jävligt snygga men vet inte om dom passar på mig varken i storleken eller stilen :) men vi får se när jag får dom, måste ju antagligen vänta till julafton :)

Har köpt julklappar till Mamma, mina 2 systrar & mormor nu också :) men tänker inte skriva här vad det är för jag tror dom är inne & snokar ibland :) haha



Det här är skorna iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0