Nu har vi pratat :)

Jag & Rikard har pratat nu & först gick det väl inte alltför bra, vi var osams hela kvällen, hela natten & lite utav morgonen :( Men sen blev vi sams. Varför ska man låta andra komma & förstöra med massa skitsnack :/ Varför lyssnar man? Jag är en sån som lyssnar på vad andra säger, men varför? ÄR JAG GALEN ELLER! haha Jag skrev till den där tjejen att jag inte orkar höra mer nu & att allting blir mkt bättre om dom bara lägger ner allt & det gjorde hon ju. Bråk kommer man aldrig undan och inte heller massa skitsnack från andra. Jobbigt jag vet! Men det är smällar man får ta här i livet.

Imorgon ska jag, Rikard & Jessica in till stan & köpa doppresenten jag hittat till William :) Det är faktist lite annat jag kollat på med, en sak till mamma som jag haft i skåpet hemma väldigt länge. Som hon egentligen skulle få på mors-dag men har inte blivit av att köpa den här andra saken som man måste ha till den för att den ska bli som finast :) haha Så imorgon blir det nog att köpa en "sån". Ni får veta när hon fått den, annars kanske hon läser här & ser, då blir det inge roligt :/

Idag har jag fått lite sug på att möblera om i vardagsrummet, eller ja.. vill flytta på soffan till andra sidan :) Det blir lite förändring så det kan bli roligt :) Är trött på att det hela tiden ska se likadant ut!

Jessica ligger fortfarande & sover men vaknar nog kring 8- halv 9 :) & då blir det lite gröt & macka. Nu ska jag kolla på "vakna med the voice", älskar dom som pratar :) hehe hade bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0