Min natt, åt helvete med den!

Sitter uppe framför tvn pga att Rikard snarkar som en idiot däruppe & om jag ligger kvar så får han snart en fot i ansiktet. BLIR GALEN! Har leget däruppe i ungefär en timma & bara vridigt och vänt på mig men va tvungen att gå ner. haha Får väl försöka sova i soffan :) den är iofs jäää*vligt skön att sova i men skönast är det alltid att sova i sängen, men vad gör man inte :) finns säkert nå bra på tv man kan se tills man somnar. Förstår inte hur Jessica kan sova däruppe som han låter, jag höööööööööör honom ända ner :O haha och snart kommer han komma ner och fråga varför jag sitter här nere :P det gör jag enbart för hans skull, för hans eget bästa om man säger så x) haha men men, man blir väl härdad efter nga år till med honom i samma säng hoppas jag :) annars får jag skaffa öronproppar eller ett nytt rum åt honom haha

Imorgon ska vi upp till hans mamma & ta en dusch eftersom vi inte kan duscha hemma pga att dom fixar badrummet, ganska värdelöst men det måste ju göras :) det kommer iaf blir kanonfint när det är klart.


Han som snarkar som en idiot :) men älskar dig iaf sötnöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0