måste måste måste!

Jag ska sortera in mina inlägg i kategorier ngn dag här, när jag orkar :) Fan ser så mkt bättre ut & det är mkt bättre att hitta nånting som man skrivit om man vill alltså, inte för att jag gör det så ofta men men ;P hehe kanske tänker lite mer på er som läser dom. Jag vet ju redan vad som står, tror jag. haha Men jag ska göra det iaf :) kommer kanske bli av imorgon, för då vet jag inte alls vad jag ska göra och Rikard ska iväg :)

Det dumma med mig är att jag blandar ju allting i ett inlägg så vad ska jag kalla den ALLT I ETT INLÄGG kategorin eller, eh, nej, skulle inte tro det haha :P men men jag löser det där på ngt sätt iaf :) Men inte förns imorgon :)

Sötnöten sover nu så hon är väl igång imorgon vid 8 skulle jag tro :O tur man är härdad nu så man orkar upp. hehe hade bra allihopa nu, kommer lite inlägg då och då :) så in och läs flera gånger om dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0