Just nu..

.. sitter jag och håller mig vaken för älsklingens skull, han ska upp 00.20 och jobba och han har sovit i ca 2 timmar då & han är inte säker på om han kommer vakna av klockan så då ska jag väcka honom :) + att om jag hade sovit så hade jag inte fått ngn puss innan han åker och det vill jag ju inte missa heller. hehe kääääääär så ini norden är jag!<3 Han & Jessica är mitt allt, min lilla familj :) älskar dom!

Jessica ligger & sover uppe i sin säng & kommer förmodligen sova fram till 08.00 nånting och det är väldigt skönt :) & Rikard ligger här i soffan och sussar skönt. Vet faktist inte varför han sover här egentligen men det blir säkert bra ändå. Soffan är skön att sova i tycker iaf jag :)

Jag ska sälja min leg exerciser / bentränare också. Vill använda den egentligen men jag är för lat haha Jag vill hellre ha en crosstrainer, känns som att den skulle fungera bättre på mig :) Men jag ska önska till julafton. Kanske får en, vem vet? Inte jag iaf! haha Godnatt allihopa, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0