### Jag ska träna!

Jag har bestämt mig för att börja träna men inte på gym, för det har jag varken råd med eller lust med när man kan göra det hemma gratis :) Ska köpa en sån där pilatesboll & använda mig utav den & en stol :) Har sett lite övningar för rumpan på tv & det är ju den jag vill bli av med haha Jag kan inte klaga så länge jag inte gör nånting åt det. Men sen om det inte blir nå resultat kan jag klaga för då blir jag arg ;S Sen kan man ta ngn promenad då & då :) det är skönt när man väl har gjort det, det vet jag! Måste bara få bort allt det lata i mig haha för jag skjuter gärna fram allting & så blir det inte av alls istället så om det fungerar så kommer jag skriva exakt vad jag gjort & hur ofta :) så nu jävlar ska det bli av.

Hade bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0