### Idiot*erna

Canal digital idiot*erna som ringde härom dagen fattar verkligen ingenting. Rikard sa att han inte skulle ha ngt men nu sitter vi här med familjepaketet ändå. Vad lider dom av egentligen? Men det är 14 dagars öppet köp & då sa jag till Rikard att ring om en vecka så kan vi utnyttja det där ett tag ändå, dom får skylla sig själva som är så dumma och inte lyssnar. haha Är bara så jävla trött på telefonförsäljare!!! Men inte killen som säljer tvättmedel, han är rolig & trevlig så han får ringa :) Han förstår också när man inte är intresserad.

Nu har vi varit in till stan & köpt den där presenten till Williams dop :) Blev inte riktigt den jag hade tänkt mig för att jag hittade en ännu bättre & finare. Så det kommer bli jätteroligt att ge den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0