### Dagen!

Imorse när jag vakna hade jag världens längtan till Örebro :/ nu var det ett tag sen jag va där & jag saknar det faktist. Svårt att tro egentligen för filket som bor där och bara vill bort därifrån haha så sitter en annan och saknar det som bara den. Vill ut & träffa kompisarna & träffa familjen & släktingarna :) Men till dopet får jag träffa nästan alla iaf. Jag kommer åka dit på fredagen så jag hinner träffa nga. Mormor ska jag hina träffa iaf :)

Idag skulle vi köpa doppresenten till William men så blev det inte så det får vi ta imorgon stället. Är ju ändå en vecka kvar till det så hinner det gör vi :) Undra vad man ska sätta på Jessica för kläder när man ska på dopet, kanske ska ta den söta rosa klänningen från cypern som hon fick från hennes gammelmormor :) den slkulle vara fin att ha då!

Igår fick jag Jessica på film när hon går också, det är inte det enklaste när hon hela tiden ser kameran & sätter sig ner haha :) Hon har gått från & till nu ett litet tag & det börjar gå bättre när hon går så snart går hon hela tiden :) Gud vad fort tiden går tycker jag. Känns som hon snart kommer dra hem pojkar & ska vara ut och supa, sen flyttar hon ut och glömmer oss :/ Nejdå, så kommer det nog inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0