Bra för stunden!

Jag & Rikard har pratat och det känns bra just nu, men jag vet att det snabbt kan vända. Men vi ska iaf försöka få det som vi hade det förut. Jag vill iaf vara med honom & han säger att han vill vara med mig men att han är dum i huvet & egentligen inte värd mig för jag borde vara med det bästa. Men i mina ögon när vi har det så är han det bästa. Men han har också varit det äckligaste någonsin. Älskar honom iaf väldigt mkt & vi ska vara den där lilla familjen som man pratade om när Jessica låg i magen :) & Jessica ska absolut inte höra när vi bråkar eller se när vi surar på varandra. Hon ska få en bra uppväxt så hon slipper bli helt psyko haha

Idag ska jag, Rikard & Jessica hitta på ngt roligt :) hoppas det blir så också! Hade bra allihopa, skriver kanske mer senare!


Kommentarer
Postat av: Karina

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag med vad ni nu hittar på för skojsigt.

Ha det gott

2009-11-14 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0