Bestämt mig nu!

Nu har jag bestämt att jag ska vaccineras! Vågar fan inte annat. Angelicas bror & mamma är nu riktigt sjuka, hoppas angelica klarar sig & att dom blir bättre snart. För några dagar sen låg jag & Rikard i sängen & då sa jag till honom att jag är livrädd att få svininfluensan & han svara jag med. haha men seriöst, jag kallsvettades som en gris & va verkligen livrädd, men sen gick det över sakta men säkert. Men han förstog verkligen inte att jag va rädd som fan haha :/ Men nu ska jag iaf vaccineras & när jag såg på tv när dom vaccinerade så kom jag på att jag är nog lite rädd för sprutor också :O det är fan lite läskigt, men om man kan pierca sig på massa ställen ska man väl klara av det där :) Allt kommer gå bra iaf & imorgon ska jag ringa vårdcentralen & fråga om dom ens har vaccin & att jag vill ha en tid isf och inte fan ska jag komma efter alla barn och sjuka bara för att jag ligger i kategorin Övriga :O GLÖM!!! Jag kan bli lika sjuk som dom! 1 December har iaf Jessica fått en tid hos barnmorskan, ganska länge kvar men ingen får pussa & gulla med henne på dopet, för hon ska INTE smittas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0