äntligen!

Har gått nu & funderat på vad man ska köpa till lill William på hans dop & har äntligen hittat en jättefin sak :) Kommer inte skriva det här då hans mamma kan komma in och snoka då & då :) haha Men dom kommer bli glada iaf, hoppas jag. Man kan nog inte bli annat. hehe

Nu ska jag väl hänga tvätt och det är inte alls lika roligt som jag tyckte för en vecka sen :/ nu är det bara jobbigt! haha Men rena kläder är alltid roligt att ha! Så det finns ju ngt positivt med allting. Är trött som bara den också, nu när jessica sover kanske man ska sova lite själv också. För sen går det ju inte!

Måste hitta ett jobb också, vad som helst innan jag blir galen! Det finns en köksgrupp på jysk också som jag vill ha :) .. eller måste ha! haha Finns ganska mkt jag vill ha men jobb måste man ha först. Jag ska nog komma på ngt.

hade bra, kanske skriver igen sen! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0