Kort om mig & min familj!

Jupp, då har man skaffat en blogg. Jag ska se nu om det är så roligt som det verkar.
Ska berätta lite kort om hur jag lever :)

Jag kommer egentligen från Örebro men bor i Ludvika, Grängesberg nu med min underbara pojkvän & dotter.
Träffade Rikard på internet och trodde absolut inte att det skulle bli såhär seriöst mellan oss men efter 1 år så försvann min mens och tiden gick men trodde bara att den krångla lite men så var det inte. Min syster ville köpa ett g-test för att få veta och då visade sig att jag var med barn och det går inte neskriva tanken man fick när man såg + på stickan. Man hade ju gått innan och haft i tankarna att det kan vara så att man är med barn men inte trodde man att det verkligen var så. Känslan i magen kändes inge bra i början för jag tänkte bara på det negativa först, t ex allt kommer förändras och jag ska inte bara gå med barnet i magen, "den" ska ut ngn gång också. Men sen ringde jag Rikard och han blev väl ganska chockad även om han redan visste lika mkt som jag att det var så. Men iaf... månad efter månad gick och nu är jag här med världens underbarste flicka på denna jord. Nu är hon ca 10 månader och för det mesta alltid glad. Finns ingenting jag ångrar med det beslutet! Älskar både Rikard & Jessica mest!

Jag och min lilla pärla!
Jessica & jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju riktigt duktig på att skriva hurru du ;D

2009-08-05 @ 10:02:16
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0